پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

در مکانی که به عنوان یک شرکت یا یک اداره مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، بسیاری از المان‌های معماری تغییر می‌کنند. این مکان‌ها در ساختار خود تفاوت‌های بسیار معنی داری با ساختمان‌های مسکونی و حتی تجاری دارند. در این مقاله ما می‌خواهیم راهنمایی نسبتا کامل را برای خرید بهترین پنجره upvc برای محیط‌های اداری ‌به شما ارائه کنیم.
خرید بهترین پنجره upvc و اجرای آن در یک ساختمان اداری می‌تواند برای هر ساختمانی با کاربری اداری در تهران و دیگر شهر‌های بزرگ کشور یکی از مهم‌ترین ضروریات باشد.

ضرورت استفاده از پنجره upvc در مکان‌های اداری

سروصدا یکی از آن چیز‌هایی است که دشمن شما در محیط کاری است. تمرکز در هر کاری چه صنعتی و چه اداری یکی مهم‌ترین عواملی است که باید آن را داشته باشیم. حالا صدای خیابان و یا قسمت‌های دیگر یک اداره را در نظر آورید که در یک کار مهم در اطراف شما شنیده می‌شود.
محیط اداری شما اگر برای کار‌هایی مانند مطب پزشک استفاده شود این حساسیت صدایی می‌تواند به اوج خود برسد. به آن لحظه ای فکر کنید که یک صدای بوق ممتد شما را از یک ایده و یا گفته‌ای که آماده کرده اید و دور می‌کند و شما یک موفقیت کاری را به راحتی از دست می‌دهید. از این رو انتخاب بهترین پنجره upvc می‌تواند برای شما حکم مرگ و زندگی داشته باشد.

راهنمای خرید بهترین پنجره upvc برای یک ساختمان اداری

مهم‌ترین ویژگی‌های پنجره upvc برای محیط‌های اداری

در قدم نخست سروصدا برای ما مهم‌ترین موضوعی است که باید جلوی آن را بگیریم. برای این کار، بهترین پنجره upvc پنجره‌هایی هستند با پروفیل‌های 5 کاناله. این پورفیل‌ها به خاطر کانال‌های متعددی که در ساختار خود دارند هوا را در برابر امواج صدای بیرون قرارمی‌دهند و سدی بسیار خوب را برای سروصدای محیط ایجاد می‌کنند.
مقاومت در برابر صدا فقط کار پورفیل‌های پنجره پی وی سی نیست بلکه شیشه دوجداره به‌کاررفته در این پنجره‌ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. برای این که میزان صدای ورودی به محل کارتان را به صفر برسانید از شیشه‌های دوجداره ضخیم‌تر استفاده کنید. حتی می‌توانید پنجره خود را به پنجره سه جداره ارتقاء دهید.
در پنجره سه جداره شما سه لایه شیشه را با جداکنند‌های خاصی در کنار یک دیگر قرار می‌دهید. اینگونه سه لایه از گاز خنثی را در برابر صدای بیرونی ساختمان و خود قرار می‌دهید. بهترین پنجره upvc برای شما همین پنجره‌های پنج کاناله به همراه شیشه سه جداره است. حتی اسم این پنجره‌ هم می‌تواند شما را خاطر جمع بسازد که دیگر صدای مزاحم بیرون را نمی‌شنوید.
البته این پنجره یک ایراد مهم هم دارد و آن‌ وزن نسبتا بالای آن نسبت به دیگر پنجره‌های upvc‌ است. وزن بالای پنجره دو مشکل را به وجود می‌آورد. در نظر نخست این دسته از پنجره‌ها نیاز به لولا و یراق‌هایی به مراتب قوی‌تر از دیگر پنجره‌ها دارند. زیرا یراق آلات معمولی به مرور زمان به راحتی می‌شکنند و از بین می‌روند و احتمال سقوط پنجره در بلند مدت برای شما وجود دارد. از این رو اگر بهترین پنجره upvc را برای محیط اداری خود می‌خواهید حتما از بهترین مارک‌های یراق‌آلات برای نصب آن استفاده کنید. مشکل دومی که وزن این پنجره‌ها برای شما به وجود می‌آورد اضافه کردن به وزن کلی ساختمان است. باید توجه داشته باشید که وزن این گونه از پنجره‌ها نسبت به دیگر اعضای خانواده خود بیشتر است اما این وزن از پنجره‌های آهنی معمولی بسیار پایین‌تر است و از این بابت چندان جای نگرانی را برای استفاده از این پنجره‌ها باقی نمی‌گذارد.

امنیت را هرگز از یاد نبرید

امنیت نیز یکی دیگر از فاکتور‌هایی است که باید برای آن به صورت جداگانه فکر کنید. حقیقت مهم این است که حتی بهترین مارک‌های پنجره upvc در برابر شکستن و خم شدن تا حد زیادی آسیب‌پذیر‌ند. از این و دو روش برای تأمین امنیت پنجره خود استفاده کنید. جلوی پنجره‌ها از نرده کشی استفاده کنید. نرده کشی می‌تواند ظاهر پنجره را از بین ببرد و نمای بیرونی را کاملا مختل کند.
از کرکره‌های برقی نیز برای قرار گرفتن روی پنجره و یا پشت آن می‌توان استفاده کرد. این روش کمی پرخرج است ولی به شدت می‌تواند روشی بسیار کارآمد برای انتخاب بهترین پنجره upvc‌ باشد.
امنیت و آرامش همیشه هزینه‌ای دارد و در کار کارمندان شما می‌تواند تأثیر شگرفی بگذارد. ایران upvc نیز به این دو عنصر در محیط اداری شما فکر می‌‌کند و البته سعی می‌کند هزینه‌ها را نیز برای شما کاهش دهد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 260 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 23:44

خانه‌های ویلایی عملا می‌توانند رویایی ما برای رسیدن به یک خانه ایده‌آل باشند. خانه‌هایی با وسعت زیاد که مشرفی به نشیمن و خوابش وجود ندارد و در میان ۵۰۰ تا هزار متر زمین واقع شده است. این ویلا‌ها در بیشتر مواقع در خارج از شهر واقع شده‌اند و زندگی آرامی را برای دارندگانش پدید می‌آورد. در این مقاله درباره انتخاب بهترین پنجره upvc برای این دسته از ساختمان‌ها صحبت می‌کنیم. برای رسیدن به بهترین پنجره upvc که می‌توان برای این چنین خانه‌ای انتخاب کرد، باید موضوعات مهمی را مد نظر قرار داد. امنیت نمای داخلی و فضاسازی خارجی و داخلی خانه می‌تواند عواملی باشند که یک خانه را به حداکثر زیبایی و آرامش برساند.
بهترین پنجره یو پی وی سی عملا پنجره‌ای است که برای بهترین خانه انتخاب می‌شود. هماهنگی اصل اول معماری است و اگر ما خانه‌ای داشته باشیم که نقص‌های عمده‌ای در ساختار و نما و دکوراسیون داشته باشد، اگر حتی زیباترین پنجره‌ها را برای آن فراهم آوریم نیز با به چشم نمی‌آید.

راهنمای انتخاب بهترین پنجره upvc برای ویلا

خانه‌ای رویایی با انتخاب بهترین پنجره upvc

حال بیایید به خـانه رویـایـی خـود فکر کنیم. خـانه‌ای که نقـص‌های عمـده معـماری ندارد و آماده است که بـرای آن بهـترین پنجره پی وی سی را انتخاب کنیم. یک ویلا اگر فضا سازی خارجی خوبی داشته باشد در زاویه‌ای که آفتاب بیشترین تابش را به درون آن دارد مناسب نصب یک پنجره بزرگ سرتاسری است. بهترین پنجره یو پی وی سی برای یک ویلا پنجره‌ای است که جای یک دیوار خارجی را به صورت سرتاسری می‌گیرد. وجود یک پنجره با لولای کشویی در این حالت نور بسیار بسیار زیادی را وارد خانه می‌کند. از تبادل حرارت جلوگیری می‌کند و قاب بسیار بزرگی از منظره بیرون را به شما می‌نمایاند.
اساسا قاب‌های بزرگ نیازمند طراحی‌هایی با جزئیات زیاد هستند. جزئیات ریز و زیادی که در دکوراسیون شما چه در داخل و چه در محوطه‌ای که پیش روی پنجره شما قرار دارد. هر چقدر فضای شما باز باشد برای دیده شدن و دیدن زیبای‌های بیشتر به شما امکانات می‌دهد.

ویژگی‌های بهترین پنجره upvc‌ در یک ویلا

اول از همه سعی کنید جای مناسبی را برای پنجره upvc خود انتخاب کنید. یک ویلای روستایی و یا در یک شهرک خارج از شهر چندان دچار سروصدای زیاد موجود در شهر‌ها نمی‌شود. از این رو خود را برای خرید پنجره‌ای با پروفیل‌های چند کاناله به زحمت نیندازید.
این دسته از پروفیل‌ها بیشتر از آن که استحکام بالایی داشته باشند. عایق مناسبی برای سر و صدا هستند. اساسا استقامت و قدرت محافظت تمام پروفیل‌ها یک اندازه است. استفاده از شیشه دوجداره ضخیم می‌تواند برای شما انتخاب بسیار خوبی باشد. این گونه تبادل گرما و حرارت خانه را به حداقل می‌رسد.
امنیت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید برای ویلای شما تأمین شود. شما اغلب برای تعطیلات به ویلای خود می‌روید همین طور اگر به صورت دائمی در یک ویلای اقامت دارید به خاطر خلوت بودن و باز بودن مناطق خارج شهر احتمال حمله سارقان به ویلای شما بسیار زیاد است.
پنجره بزرگی که تقریبا یا کاملا بجای یک دیوار خارجی خانه شما نشسته است می تواند بزرگ‌‌ترین دروازه ورودی سارقان به خانه باشد. برای این که خود را از انتخاب بهترین پنجره upvc برای خانه خود محروم نکنید و بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید، می‌توانید یک کرکره برقی را روی پنجره خود کار کنید. شب هنگام و قبل از خواب حتما کرکره‌های برقی را فعال کنید و پایین آورید. این کار باعث می‌شود خانه شما از لقمه‌ای آماده برای سارقان به یک دژ نفوذ ناپذیر در برابر آنها بدل شود.
نور در یک خانه ویلایی بیشترین نقش را دارد و هر چیزی در برابر آن جانی دوباره می‌یابد. برای دعوت نور به داخل منزلتان حتما از بهترین پنجره upvc استفاده کنید. این مقاله سعی کرده است بهترین پنجره upvc مناسب یک ویلا را به شما معرفی کند. آرزوی ایران یو پی وی سی بهترین انتخاب‌های شماست.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 223 تاريخ : شنبه 23 فروردين 1399 ساعت: 20:43

خانه‌های کوچک همیشه با مشکل کمبود فضا دست به گریبان‌اند. شما حتی اگر در یک خانه کوچک هم به سر ببرید، باید به فکر هدر رفتن انرژی در این خانه‌ها باشید. استفاده از پنجره یو پی وی سی بهترین راه برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در این خانه ها می‌باشد.
بسیاری از این خانه‌ها یک بالکن کوچک دارند که به راحتی می‌توان آن را به عرصه خانه اضافه کرد. شما با استفاده از پنجره یو پی وی سی استاندارد، می‌توانید محیطی بسیار زیبا را برای خانه خود فراهم کنید. در این مقاله ما مزایای استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی را برای استفاده در خانه‌های کوچک را توضیح می‌دهیم.

استفاده از فضای بالکن با پنجره یو پی وی سی

این که خانه شما بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر مربع مساحت زیر بنا داشته باشد به هیچ عنوان یک موضوع ناراحت کننده نیست به عبارت بهتر شما در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید آپارتمانی که عملا برای زوج‌های جوان بدون بچه یا افراد مجرد ساخته شده است. در بسیاری موارد بالکن در این خانه‌ها جایی مانند انباری و یا پهن کردن رخت‌های تازه شسته شده است که نمایی بسیار زشت را برای خانه می‌سازد. حال آن که با استفاده از بهترین پنجره‌ upvc می‌توانید این فضای نچندان جالب را به قلب خوبی‌های خانه بدل کنید
اضافه کردن بالکن به فضای اصلی خانه چند باید و نباید مهم دارد که در ادامه این مقاله آنها را می‌خوانید. پنجره‌های یو پی وی سی عملا مانند یک دیوار برای خانه شما عمل می‌کنند پس به هیچ عنوان نباید نگران انتقال حرارت بین این پنجره‌ها و فضای بیرون باشید. ولی به یاد داشته باشید که نمای خانه شما، اندکی دستخوش تغییر می‌شود. این موضوع اگر با هماهنگی همه ساکنان و مالکان آپارتمان شما باشد مشکلی را به وجود نمی‌آورد. البته اگر شما به تنهایی خانه خود را با یک بالکن شیشه‌ای تغییر نما دهید ساختمان کاملا به هم می‌ریزد اما اگر این کار را با تمام اعضای ساختمان انجام دهید، نمای خانه شما به طرز چشم‌گیری تغییر کرده و بسیار زیبا می‌شود.
دیگر موضوعی که در طراحی بالکن‌های شیشه‌ای باید رعایت کنیم این است که این بالکن‌ها اگر فقط پیش روی پنجره‌های معمولی در فضایی خارج از خانه باشد چندان چیز جالبی از آب در نمی‌آید. اما اضافه کردن دیواری بجای پنجره چندان زیبایی به خانه شما اضافه نمی‌کند حال اگر شما پنجره یو پی وی سی خلیجی یا فرانسوی را برای خانه خود نصب کنید می‌توانید بهترین نتیجه را برای خانه خود به دست آورید. استفاده از این دسته از پنجره‌های بزرگ در خانه کوچک شما سبب می‌شود نوری چند برابر حالت معمول در روز‌ها حتی ابری وارد خانه شما شود. این دسته پنجره‌ها همیشه بالاترین بازده حرارتی را دارند و البته به خاطر استفاده از شیشه‌های دوجداره با وسعت بسیار بالا توانایی مقابله با سر و صدای بسیار بالایی نیز دارد.
حال اگر به صدای محیط حساسیت دارید، می‌توانید از شیشه‌های با ضخامت بالاتر استفاده کنید و یا از پنجره یو پی وی سی سه جداره استفاده کنید. این گونه نور زیبایی خاصی را به خانه خود دعوت می‌کنید و از تمام موارد آزار دهنده محیط خارج خلاص می‌شوید.

بهترین پیشنهاد برای استفاده از فضای بالکن شیشه‌ای

بالکن شیشه‌ای را هیچ وقت به یک بخش معمول خانه تبدیل نکنید. بهترین پیشنهادی که ما برای استفاده از بالکن شیشه‌ای ساخته شده از پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانیم به شما ارائه دهیم این است که برای این قسمت از خانه فضا سازی کنید. به این معنی که یک یا چند صندلی یا مبل راحتی را رو به منظره بیرون بچینید و یک استند گل گیاه بسیار خوب را در اطراف پنجره قرار دهید. اگر پنجره شما چندان نمایی برای دیدن ندارد می‌توانید گلدان‌ها را به گونه‌ای در برابر پنجره قرار دهید که بیشتر فضای آن را بپوشاند. نوشیدن یک فنجان چای در کنار این پنجره رویایی می‌تواند تمام خستگی یک روز سخت را از جان شما به در ببرد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 244 تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1399 ساعت: 18:31

شاید اکنون توانسته‌اید خانه‌ای را بخرید از خرید خود چندان راضی نیستید. در این چنین خرید‌هایی طراحی و معماری خانه می‌تواند نقش ویژه‌ای داشته باشد. این که بتوانید مقداری در خانه خود تغییرات ایجاد کنید می‌تواند شما را به اوج خوشحالی از خرید خانه خود برساند. در این مقاله نقش مهم استفاده از پنجره‌ یو پی وی سی را در بازطراحی خانه برای شما بازگو می‌کنم.
بسیاری به پنجره و متریال یو پی وی سی به عنوان چیزی جایگزین پنجره‌های معمولی نگاه می‌کنند. این در حالی است که پنجره‌های یو پی وی سی عملا می‌توانند در هر جای خانه شما کار شوند. مهم آن است که شما نیاز به نور و از دست ندادن حرارت و برودت در آن قسمت خانه خود داشته باشید.

تغییر معماری خارجی خانه با استفاده از پنجره‌ یو پی وی سی

 

بگذارید از یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه شروع کنم. بسیاری از خانه بین یک تا چند نورگیر دارند. این موضوع در آپارتمان‌ها بیشتر دیده می‌شود. این نورگیر‌ها برای طبقات پایینی به واسطه جمع شدن آشغال اسباب دردسر است. هم حرارت خانه از آن بیرونم می‌رود و هم بجز استفاده انباری هیچ مصرف دیگری ندارد.
بسیاری از خانه‌های برای پوشاندن سقف این قسمت‌های خانه‌های آپارتمانی با مشکل رو به رو می‌شوند از سوی دیگر بعد از پوشاندن با متریال‌های غیر استاندارد و غیر مقاوم دردسرهای از دست دادن دما و انتقال سر و صدا برای آنها باقی می‌ماند.
یک سقف شیشه‌ای با استفاده از طرح پنجره‌های یو پی وی سی صنعتی می‌تواند بهترین جایگزین و پوشاننده نورگیر‌های خانه باشد. نمونه و قیمت پنجره یو پی وی سی سقفی را شما می‌توانید از سایت ایران یو پی وی سی همین حالا استعلام کنید.
حتما به شما توصیه می‌کنم علاوه بر کار کردن یک سقف یو پی وی سی کامل و بسیار قوی روی نورگیر حتما درب یو پی وی سی را هم برای درب ورودی به نورگیر سفارش دهید تا نه بو و نه سر و صدا دیگر همسایه ها به خانه شما منتقل نشود. برای مواقعی هم که نیاز باشد می‌توانید پنجره‌های سقفی را باز کنید و هوای خانه را عوض کنید و این کار‌هم به راحتی فوق العاده زیادید انجام می‌شود.

عوض کردن معنای خانه‌های کوچک با پنجره  یو پی وی سی

ایده که در این قسمت مقاله ایران یو پی وی سی می‌خواهم آن را با شما مطرح کنم در برابر ایده قبلی مانند مقایسه طلا و مس است. یک خانه خوب جایی است پر نور ساکت و از همه مهم‌تر خوش منظره.
این روز‌ها در تهران، خانه‌ها مانند قطعات لگو در کنار هم چیده می‌شوند و بسیاری از خانه‌ها هیچ نمای بیرونی ندارند. از این رو خانه شما هیچ ویو خوبی هم ندارد. شما می‌توانید یک دیوار خانه را که اکنون در آن پنجره‌های بی‌نمای خود را دارید با بهترین پنجره upvc جایگزین کنید. این کار اگر در دیوار‌هایی که با نمای خارجی ساختمان سر و کار نداشته باشد روی دهد هیچ ایرادی هم از سوی شهرداری ندارد. به سرعت دیوار را تخریب می‌کنید و به راحتی پنجره خانه را گسترش می‌دهید. حال وقت کار است ده‌ها گلدان سقف آویز و زمینی را به این قسمت خانه اضافه کنید اگر آفتار خانه کم است از گیاهان سایه دوست استفاده کنید. این گونه شما نمایی را برای پنجره پر نور خانه خود ساخته‌اید. البته تمیز کردن پنجره‌ای به این بزرگی اندکی سخت است اما به نور فوق العاده‌ای که با این پنجره بزرگ یو پی وی سی به خانه راه می‌یابد هیچ چیز قابل تعویض نیست.
پنجره سه جداره با فریم‌های پنج کاناله بهترین انتخاب برای این دسته از خانه هاست این گونه نه تنها سر و صدای بیرون به خانه راه نمی‌یابد. پنجره شیشه‌ای بزرگ شما از دیوار آجری بیشتر دربرابر انتقال حرارت مقاومت می‌کند. فقط به هوای بسیار زیادی فکر کنید که در روزهایی که کیفیت هوا خوب است می‌توانید خانه را با آن هوا دهید و از خانه‌ای با هوای تازه لذت ببرید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 242 تاريخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 17:31

پروفیل یو پی وی سی نسبت به پروفیل‌های آلومینیومی و آهنی ساختاری بسیار متفاوت دارد. یکی از دلایلی که پروفیل‌های یو پی وی سی در برابر انتقال حرارت و صدا اینچنین مقاومند، علاوه بر جنس خاصشان، به خاطر ساختار‌های ویژه آنها است.
این که نوع خاصی از متریال‌های مشتق از مواد نفتی در این پروفیل‌ها به کار می‌رود، خود اولین ویژگی است که با آن در برابر سرما و گرما پروفیل یو پی وی سی خود را مقاوم می‌کنیم.
اساسا فلزات همان اندازه که انتقال دهنده جریا برق هستند، می‌توانند گرما و سرما را نیز از خود عبور دهند. اما در متریال‌هایی مانند چوب و شیشه ما این مشکل را نداریم. زیرا آنها نارسانا هستند و در برابر انتقال گرما از خود مقاومت مناسبی را نشان می‌دهند.

ساختار پروفیل یو پی وی سی

اما بین تمام انواع متریال‌هایی که فعلا در صنعت ساختمان کاربرد دارند، پروفیل‌های یو پی وی سی بهینه‌ترین متریالی است که ما در صنعت ساختمان آن را به کار می‌گیریم. شما با استفاده از چوب ضرر بسیار عظیمی به محیط زیست وارد می‌کنید این موضوعی است که در بسیار از خانه‌های ویلایی اروپایی و آمریکایی نادیده گرفته می‌شود.
مواد مشتق از نفت در ایران بیشتر از دیگر مواد به دست می‌آید از این رو کارخانه‌های ایرانی بسیار خوبی به تولید مواد اولیه پروفیل‌های یو پی وی سی مبادرت می‌ورزند. این ماده پیشرفته عملا ماده‌ است که کاملا هم خانواده ماده پی وی سی است. حتی در زمانی که هنوز متریال یو پی وی سی جا نیفتاده بود، حدود ده سال پیش، مدت زمان کوتاهی پنجره‌های دوجداره را با متریال پی وی سی سخت می‌ساختند.
پی وی سی مقاومت و شکل پذیری بسیار کمتری نسبت به یو پی وی سی دارد. از این رو نسل پیشرفته پی وی سی ها به یو پی وی سی موسوم شدند.

شکل درونی پروفیل‌های یو پی وی سی

از متریال تشکیل دهنده یو پی وی سی که بگذریم نوع ساختار طراحی پروفیل‌های یو پی وی سی هم در عایق بودن آنها، در برابر گرما و سرما نیز اهمیت دارند.
احتمالا در بسیار از سایت‌ها دیده‌اید که درباره پروفیل‌های سه یا ۵ کاناله صحبت شده است. این کانال‌ها در برش مقطعی پروفیل‌های یو پی وی سی نمایان می‌شوند.
با اضافه شدن هر کانال به شبکه تشکیل دهنده ساختار پروفیل‌های یو پی وی سی یک سد مناسب در برابر انتقال حرارت در درون آنها به وجود می‌آید. با آن که ضخامت یک پروفیل پنج کاناله نسبت به یک پروفیل سه کاناله چندان بیشتر نیست حدود سی درصد بازده این ساختار پروفیل‌ها نسبته به پروفیل‌هایی با کانال‌های کمتر بیشتر است.
اما وزن پروفیل‌های پنج کاناله اندکی بیشتر از دیگر پروفیل‌هاست و برای آن که پنجره‌ شما بهتر و با دوام‌تر کار کند نیاز است که لولا‌هایی قوی‌تر برای آن کار شود.
با استفاده از پروفیل‌های پنج کاناله البته هر نوع طرحی از پنجره‌های یو پی وی سی را نمی‌توان اجرا کرد. مثلا در پنجره‌های کشویی کمتر پیش می‌آید که بتوان از پروفیل‌های ۵ کاناله استفاده کرد. البته اگر در این پنجره‌ها از لولا‌های فولکس واگونی بهره بجوییم امکان کار این دسته از پروفیل‌ها در آن بیشتر می‌شود.
استفاده از پروفیل‌های پنج کاناله را در پروژه‌های بازسازی بیشتر به مشتریان توصیه می‌کنیم زیرا کلاف زیرین پنجره در این پروژه‌ها که با حداقل تخریب ساخته می‌شود، عملا از فلز است و همین باعث می‌شود یک عامل فلزی به انتقال گرما بپردازد حال آن که اگر از یک پروفیل با کانال‌های بیشتر استفاده شود این انتقال گرما و حرارت به حداقل ممکن می‌رسد.
در ایران یو پی وی سی شما همیشه با بهترین پیشنهاد‌های ممکن برای بازسازی و یا ساخت اصلی بهترین پنجره‌ upvc خود رو به رو هستید. ما بازدهی بالا را همراه با قیمتی مناسب برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم و از رضایت مشترایانمان به خود می بالیم.

 
 
پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 11 فروردين 1399 ساعت: 21:00

خبرنامه